14/05/2017

SORTIDA A LA POBLA DE LILLET

Sortides amb els AMICS DEL MUSEU

Visita a la població berguedana de la Pobla de Lillet, una vila del segle XIII amb un passat industrial esplendorós. Farem un recorregut guiat per l’antiga fàbrica de ciment Asland, el seu museu i els jardins Artigas, obra de Gaudí. Ens desplaçarem amb el tren del Ciment, que fa un recorregut per l’antic traçat del petit ferrocarril que unia aquesta població amb Guardiola del Berguedà.

Dinarem al centre de la vila, a l‘acreditat restaurant Pericas, i a la tarda, farem una visita guiada pel nucli històric de la Pobla on veurem el pont vell, l’ajuntament, la font d’en Güell, l’església i els carrers antics. Al finalitzar hi haurà un petit refrigeri a un establiment de la vila.

NOTES IMPORTANTS:

Inscripcions: Joieria Monfort del Passeig del Terraplè, 5 Tel. 93 668 07 95

Places limitades a 56 persones. Tel. Emergències 649 964 484

La inscripció s’iniciarà el dijous 4 de maig a les 4:30 de la tarda

Lloc: Punt de reunió davant del Foment - Passeig del Terraplè, 49 - Molins de Rei

Horari: Sortida 7:30 del matí / Arribada a Molins a volts de les 20:00

Preu: Socis 40,00€ / No-socis 45,00€

Document: Carta per imprimir (166.56 kb)