15/02/2019

ELS 1001 USOS DE LA CERÀMICA UTILITÀRIA

Conferències al Museu

Conferències al Museu presenta la conferència Els 1001 usos de la ceràmica utilitària a càrrec del Sr Alfons Romero i VidalPresident de l’Associació Catalana de Ceràmica.

Amb aquest títol es vol posar en relleu la gran diversitat de funcions que foren protagonitzades per la ceràmica utilitària. Amb el pas del temps l’espècie humana va aprendre a utilitzar l’argila i fabricar un riquíssim aixovar que ajudés a desenvolupar les tasques que li eren habituals: emmagatzemar, cuinar, menjar i servir la taula, la higiene, la cura del bestiar, la pagesia i el transport en són alguns exemples. Durant segles hem anat modificant les formes dels atuells ceràmics per a que el compliment de la seva funció fos més eficaç. Fruït de la diversitat de funcions ha estat la gran multitud de formes que podrem anar descobrint durant aquesta xerrada.

Lloc: Museu Municipal de Molins de Rei - Espai C/Pintor Fortuny - Carrer Pintor Fortuny, 55 - Molins de Rei

Preu: Activitat gratuïta